Сторінки

Сторінка вчителів початкових класів

 

Тема: ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

“Технологія – це те, чого не було, коли ви народилися” – Алан Кей, вчений, творець об’єктно-орієнтованого програмування.

 

 

“Технології, насправді, про людей, а не про апаратне або програмне забезпечення” – Роберт Вейд, голова департаменту технологічного розвитку Khemeia Consulting.

 

Актуальність:

1.     ІКТ як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів.

2.     Розвиток інноваційного мислення вчителя початкових класів.

3.     Практичне застосування навичок роботи з ІКТ в подальшому навчанні та дорослому житті.

4.     Вміння вчитися протягом життя.

 

Мета: практично використовувати інформацію, отриману за допомогою ІКТ.

 

Завдання:

1)    розвивати інноваційне мислення вчителя у світі цифрових технологій;

2)    розробити алгоритм практичного застосування ІКТ під час навчання;

3)    готувати дітей до дорослого життя.

Очікувані результати: вміння навчатися протягом життч, використовуючи ІКТ.

Виконавці проєкту:   голова - Худолій Т.М.

                                      секретар - Ішкова О.В.

                                      Лебединська О.В.

                                      Савченко А.Г.

                                      Усенко В.В.

Термін: з 2 листопада 2020 по 30 травня 2021

 

Етапи реалізації:

Підготовчий етап: ( 02.11.2020- 29.12.2020)

завдання

термін

відповідальний

1

ІКТ в початковій школі

листопад-грудень

Усенко В.В.

2

Поняття «навчання протягом життя» та «інформація»

листопад-грудень

Савченко А.Г.

3

Розробити алгоритм практичного застосування ІКТ під час навчання

грудень

Худолій Т.М.

Ішкова О.В.

4

Презентація висвітлення етапів проекту, хід реалізації

грудень

Лебединська О.В.

5

Аналіз підготовчого             етапу

січень

Творча група

 

Етап реалізації: ( 13.01.201-30.04.2021)

1

Використання на уроках «алгоритму»

лютий- березень

Творча група

1.1

Усенко В.В. (виховна година на ГПД)

 

 

1.2

Худолій Т.М. (українська мова)

 

 

1.3

Лебединська О.В. (мистецтво)

 

 

1.4

Ішкова О.В. (математика)

 

 

1.5

Савченко А.Г. (при виконанні домашнього завдання)

 

 

 

Підсумковий етап-( 01.05.2021 – 30.05.2021)

1

Підсумки проведеної роботи, аналіз проведених заходів.

квітень

Творча група

2

Підрахунок та презентація підсумків

травень

Творча група

 

Ресурсне забезпечення проєкту:

Назва

кількість

вартість

Джерела надходження

1

Телевізор+ноутбук

5

 

Школа (обладнання кабінету)

                                                                                                           

 

Можливі ризики реалізації проєкту

Задачі проєкту

Сутність ризиків

Ступінь впливу на реалізацію проекту

Вірогідність виконання

Способи мінімізації

Дистанційне навчання, відсутність інтернету

Відсутність безпосереднього контакту з учнями

Висока

70%

За рахунок відео уроків

Матеріально-технічні умови

Відсутність світла, опалення, інтернету тощо.

Середня

50%

Залучення кабінету інформатики, он-лайн уроки.

Відсутність інтернету у дітей

Відсутність світла, опалення, інтернету тощо

Середня

40%

Відвідування кабінету інформатики в індивідуальному режимі

Відсутність пристроїв у дітей

Відсутність пристроїв у дітей

Низька

20%

Відвідування кабінету інформатики в індивідуальному режимі

 


В другій декаді листопада для учнів молодших класів був проведений тиждень української мови, що був присвячений Дню української писемності та мови. Учні молодшої школи поглибили свої знання про історію виникнення цього свята. дітлахи мали змогу у цікавій ігровій формі познайомитись з новинками української орфоргафії. А також згадали українські народні казки. мали нагоду їх інсценізувати.Таким чином, учні активізували свій словник та розвивали мовлення.




Немає коментарів:

Дописати коментар